FAQ
-
Jak bezpiecznie wybierać towary na chińskich platformach handlowych?
Zwróć uwagę na ocenę sprzedawcy i recenzje produktu. Wybieraj sprzedawców, którzy długo działają na danej platformie i oferują produkty jednej kategorii (np. sprzęt sportowy, ubrania lub elektoronikę).
-
Czy Meest China wystawia faktury VAT?
Tak, wystawiamy faktury za wykonane usługi.
-
Znalazłem produkt na 1688 i chcę go sprowadzić hurtowo do Polski. Czy Meest China może go dla mnie kupić i sprowadzić?
Tak, Meest China oferuje usługę wykupu z największych chińskich marketplace’ów: 1688, Taobao, Tmall, Pinduoduo. Ty nam dajesz link do produktu, my kupujemy go dla Ciebie, organizujemy magazyn i sprowadzamy do Polski.
-
Czy Meest China wynajmuje przestrzeń magazynową w Chinach?
Nie, nie wynajmujemy przestrzeni, mamy własny magazyn w Kantonie, Hongkongu i Shenzhenie.
-
Czy są produkty, których nie mogę sprowadzać?
Tak, są produkty objęte ograniczeniami. Spis znajdziesz tutaj oraz na stronie Biznes.gov.pl.
-
Jaki rodzaj transportu jest najbardziej opłacalny?
To zależy od Twoich potrzeb. Transport lotniczy jest droższy, ale szybszy (ok. 7-14 dni), transport morski jest wolniejszy (ok. 50-55 dni), ale tańszy, natomiast transport drogowy jest tańszy od lotniczego i szybszy od morskiego (ok. 35-40 dni).
-
Jakie jest minimum logistyczne w Meest China?
Nie mamy minimum zamówienia. Przewozimy małe paczki, palety lub kontenery.
-
Z jakich platform możecie kupić dla mnie produkty?
Możemy kupić dla Ciebie produkty z największych chińskich platform handlowych: 1688, Taobao, Tmall i Pinduoduo.
-
Ile kosztuje wycena zamówienia?
Wycena zamówienia w Meest China jest bezpłatna, a czas przygotowania takiej oferty wynosi do 24H.
-
Ile wynosi wasza prowizja?
Prowizja za nasze usługi wynosi od 4% do 9% od wartości zamówienia i zależy od masy zamówienia, wybranego środka transportu oraz dodatkowych usług, które Klient może zażyczyć. Zapytaj się o darmową wycenę.
-
Nie znam się na imporcie, a chcę spróbować. Jak powinienem zacząć?
Zgłoś się do nas – oferujemy kompleksową obsługę importu. To znaczy, że znajdziemy dla Ciebie dostawcę, sprawdzimy go i jego produkty, zadbamy o odpowiednie dokumenty, zmagazynujemy Twój towar w Chinach i wyślemy go pod drzwi Twojego magazynu.
-
Czy mogę zwrócić zamówiony produkt?
Tak, jeżeli znajduje się on na terenie Chin. Dlatego zamów usługę fotorelacji – w magazynie zrobimy zdjęcia produktu i wyślemy do Ciebie, a Ty zadecydujesz czy chcesz kontynuować transport, czy zgłaszasz reklamację do producenta.
-
Czy sprowadzacie do innych krajów niż Polska?
Tak, działamy w 21 krajach (tutaj znajdziesz szczegóły). W szczególnych przypadkach możemy dostarczyć ładunek do (niemal) każdego miejsca na świecie.
-
Czy ubezpieczacie ładunki?
Tak, kwota za dostarczenie ładunków jest obciążona standardowym ubezpieczeniem w wysokości 2%.
-
Czy możemy się spotkać osobiście?
Tak, zapraszamy do naszego biura w Warszawie (ul. Ogrodowa 58, lok. 24, 00-876 Warszawa). Prosimy tylko o wcześniejsze uprzedzenie wizyty (telefonicznie: +48 800 003 091, lub mailowo: [email protected])
Wypełnij formularz i uzyskaj 10% zniżki na pierwszą dostawę z Chin
Wypełnij poniższy formularz, a skontaktujemy się z Tobą najszybciej jak to możliwe.
Potrzebujesz szybkiej konsultacji?
Zadzwoń do nas pod numerem: 800 003 091